środa, 4 listopada 2015

Ogóle zmęczenie materiału

Jestem zmęczona. Budzę się zmęczona, kładę sie spać i zasypiam jeszcze zanim dobrze się położę. Nie ma opcji wypoczynku Dom-szkoła/ przedszkole -praca-szkoła/0przedszkole - zajęcia dodatkowe i do domu a wszystko pieszo/komunikacją miejską z gratami i rowerem dziecia2.
I tak się pocieszam trochę, że moje dzieci jakieś te zajęcia jednak mają, mają o czym opowiedzieć znajomym, którzy wyskakują z 3-cyfrowych kwot za jakieśtam full-wypas rzeczy dla dzieci. Nasze nie są full-wypas, ale nadają sie wystarczajaco.

Skończyłam kurs "The mind is flat". Fajny, chociaż nie było odpowiedzi na pytanie dlaczego niektórzy są taką ekonomiczną czarną dupą jak ja.
Z szaleństw na dziś - kupiłam zarówkę bo 2 tyg temu mi się przepaliła.
I jeszcze nie wymyśliłam odpowiedzi na pytanie dziecia 1 o to dlaczego jesteśmy biedni.

Idę spać, żeby jutro się niestety znów obudzic...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz